دوربین دو چشمی یوکو مدل 30×6

menuordersearch
takmes.ir
دوربین دو چشمی یوکو مدل 30×6
دوربین دو چشمی یوکو مدل ۶×۳۰
دوربین دو چشمی یوکو مدل ۶×۳۰
دوربین دو چشمی یوکو مدل ۶×۳۰
دوربین دو چشمی یوکو مدل ۶×۳۰
...

دوربین دو چشمی یوکو مدل 30×6

(0)
(0)

دوربین دو چشمی یوکو مدل 30×6 - موجودی: 5

رنگ و مدل کالا
دوربین دو چشمی یوکو مدل 30×6
تعداد
+
_
عدد اتمام موجودی
0
0 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

قیمت و خرید دوربین یوکو 6×30 ژاپنی بسیار باکیفیت قابلیت بزرگنمایی تا 6 برابر و قطر عدسی 6 سانتیمتری ،ضد آب و ضد گرد و خاک

سوالی دارید؟

فروشگاه اینترنتی تک مس
یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی تک مس بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

فروشگاه تک مس، مجموعه کاملی از بهترین محصولات مسی، انواع چاقو و تبر را فراهم آورده تا نیاز های یکایک شما را برای خرید اینترنتی براورده نماید. این مجموعه همچنین شامل انواع ظروف مسی از قبیل (سینی مسی، بشقاب مسی، قندان مسی، شیرینی خوری مسی، شکلات خوری مسی، پارچ مسی، لیوان مسی، بستنی خوری، آجیل خوری مسی، کتری، قوری ،...، انواع چاقوهای زنجانی و خارجی و ...) است.

پشتیبانی آنلاین

telegrameitaawhatsupgoogleaparatinstagram

توضیحات

توضیحات

دوربین یوکو 6×30 دوچشمی محصول کشور ژاپن بوده و دارای قابلیت دید با وضوح و کیفیت بالا است .لنز های دوربین یوکو 6×30 ضد آب هستند و این در روزهای بارانی کاربرد دارد. همچنین دارای درپوش مناسب برای عدسی های جلو و عقب است که در برابر ورود گرد و غبار و چسبیدن آن به عدسی ها جلو گیری میکند میران بزرگ نمایی دوربین شکاری یوکو 6 برابر است که بزرگنمایی بالایی را در اختیار فرد قرار می‌دهد.

ابعاد دوربین یوکو 6×30

دوربین شکاری یوکو از لحاظ حجم بسیار کوچک بوده و وزن کمی دارد ( عرض= 160 میلی متر ارتفاع=130 میلی متر ضخامت=65 میلی متر) مردمک خروجی دوربین 9.1 میلی متر است. درخشش دوربین 45 و میزان روشنایی آن 33.1 است. دوربین yuko در دمای سرد تا 45 درجه زیر صفر و در آب و هوای گرم تا دمای 50 درجه سانتی گراد کار می‌کند. دوربین yuko برای تماشای مسابقات ورزشی، لحظه های شکار، مناظر طبیعی و پرندگان مناسب است و دارای بند مخصوص Pre-Fixed و هم چنین قابلیت ضد لغزش است که گرفتن آن را آسان تر میکند. کیف مخصوص دوربین شکاری یوکو ۶×۳۰ ضد آب است و در مواقع آب و هوای بارانی نمی‌گذارد که دوربین خیس شود.

مشخصات

مشخصات

بزرگنمایی

6 برابر

قطر لنز

30 میلی متر

آلیاژ

آلومینیوم _سنتتیک

ابعاد

16x13x65 سانتیمتر

وزن

780 گرم

میدان دید در ۱۰۰۰ متر

150 متر

نوع فوکوس

اتوماتیک

مزایای خرید

محصولات مشابه

دفتر مرکزی تک مس : زنجان - کوی فرهنگ - بلوار لاله - خیابان نیلوفر 4 - پلاک 877
آدرس فروشگاه تک مس: زنجان - سبزه میدان - کوچه باشگاه - پاساژ کسری - طبقه منفی 1- پلاک 3 تلفن 02433366383
تلفن های تماس :09123422539 - info@takmes.ir

telegrameitaawhatsupgoogleaparatinstagram
logo-samandehi