دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40

menuordersearch
takmes.ir
دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40
دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40
دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40
دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40
...

دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40

(0)
(0)

دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40 - موجودی: 5

رنگ و مدل کالا
دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40
تعداد
+
_
عدد اتمام موجودی
0
0 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

دوربین دو چشمی دارای روکش ضد بازتاب نور،قابلیت نصب بر روی سه پایه جهت سهولت در دید را دارد و برای کوهنوردی،شکار،طبیعت گردی و … مناسب است

سوالی دارید؟

فروشگاه اینترنتی تک مس
یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی تک مس بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

فروشگاه تک مس، مجموعه کاملی از بهترین محصولات مسی، انواع چاقو و تبر را فراهم آورده تا نیاز های یکایک شما را برای خرید اینترنتی براورده نماید. این مجموعه همچنین شامل انواع ظروف مسی از قبیل (سینی مسی، بشقاب مسی، قندان مسی، شیرینی خوری مسی، شکلات خوری مسی، پارچ مسی، لیوان مسی، بستنی خوری، آجیل خوری مسی، کتری، قوری ،...، انواع چاقوهای زنجانی و خارجی و ...) است.

پشتیبانی آنلاین

telegrameitaawhatsupgoogleaparatinstagram

توضیحات

توضیحات

دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40 یکی از بهترین و محبوب ترین دوربین های شکاری و طبیعت گردی است. قدرت بزرگنمایی دوربین بالغ بر 16 برابر را با کیفیت بی نظیر HDدارد,این قدرت بزرگنمایی جهت فعالیت های شکار، رصد آسمان ،طبیعت گردی و تمام فعالیت هایی که نیاز به میدان دید وسیع و بزرگنمایی بالا دارند گزینه ای ایده آل و بسیار کاربردی به شمار میرود.

بدنه دوربین زوم دار:

دوربین زوم دار کامت مدل comet 16×40 به صورت کاملا ارگونومی با قابلیت استفاده به صورت عملکرد یکدستی طراحی شده است. دوربین دو چشمی کامت از پلاستیک محکم،ضد ضربه که بسیار خوش دست و راحت است ساخته شده است.
این دوربین با یک کیف برزنتی و بند مخصوص حمل عرضه می‌شود, و قابل استفاده به صورت یکدستی است.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد در دوربین دوچشمی Comet 16×40 بهره مندی از لنز بسیار با کیفیت با پوشش کاملا چند لایه (Fully Multi-Coated ) (FMC) است. که به لطف وجود منشور حرفه ای BAK-4 توانسته کیفیت بسیار مطلوب با وضوح و شفافیت بالایی را برای کاربران علاقه مند به گردش در طبیعت و نجوم به ارمغان می‌آورد.

دوربین دو چشمی کامت مدل comet 16×40 قابلیت نصب بر روی سه پایه جهت سهولت در دید را دارد. همچنین عدسی چشمی و لنز ورودی آن مجهز به کاور یا محافظ هستند. قابلیت دید بالای دوربین نظامی کامت در نور کم و برخورداری از سیستم آرایش منشوری راست بین (Roof Prism System) نیز نشان از تمام و کمال بودن این دوربین شیک و جذاب است. میدان دیدی که توسط این دوربین دوچشمی مشاهده می‌کنید 1000متر واقعی است. که ضد مه و بخار است و میتوان در تمام فصول سال و در هر شرایط جوی دید عالی و شفاف داشت.شما می‌توانید این دوربین را از فروشگاه تک مس تهیه فرمایید.

مشخصات

مشخصات

کیفیت تصویر

واید بسیار شفاف

زوم

16 برابر

قطر لنز

40 میلیمتر

قابلیت ضد اشعه یو وی

دارد

روکش ضد بازتاب نور

دارد

کیف و بند

دارد

مناسب برای

کوهنوردی،شکار،طبیعت گردی

مزایای خرید

محصولات مشابه

دفتر مرکزی تک مس : زنجان - کوی فرهنگ - بلوار لاله - خیابان نیلوفر 4 - پلاک 877
آدرس فروشگاه تک مس: زنجان - سبزه میدان - کوچه باشگاه - پاساژ کسری - طبقه منفی 1- پلاک 3 تلفن 02433366383
تلفن های تماس :09123422539 - info@takmes.ir

telegrameitaawhatsupgoogleaparatinstagram
logo-samandehi