چاقوی قصابی کائوچو ایتی کارد قربانلو 009

menuordersearch
takmes.ir
چاقوی قصابی کائوچو  ایتی کارد قربانلو 009
...

چاقوی قصابی کائوچو ایتی کارد قربانلو 009

(0)
(0)

چاقوی قصابی کائوچو ایتی کارد قربانلو 009 - موجودی: 30

رنگ و مدل کالا
چاقوی قصابی کائوچو ایتی کارد قربانلو 009
تعداد
+
_
عدد اتمام موجودی
0
0 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

سوالی دارید؟

فروشگاه اینترنتی تک مس
یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی تک مس بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

فروشگاه تک مس، مجموعه کاملی از بهترین محصولات مسی، انواع چاقو و تبر را فراهم آورده تا نیاز های یکایک شما را برای خرید اینترنتی براورده نماید. این مجموعه همچنین شامل انواع ظروف مسی از قبیل (سینی مسی، بشقاب مسی، قندان مسی، شیرینی خوری مسی، شکلات خوری مسی، پارچ مسی، لیوان مسی، بستنی خوری، آجیل خوری مسی، کتری، قوری ،...، انواع چاقوهای زنجانی و خارجی و ...) است.

پشتیبانی آنلاین

telegrameitaawhatsupgoogleaparatinstagram

توضیحات

اگر شما هم جز افرادی هستید که در خرید یک چاقو ی آشپزخانه هیچ اطلاعاتی ندارید و به دنبال خرید یک چاقو ی آشپزخانه با قیمت مناسب و باکیفیت هستید حتما در ادامه مطلب با ما همراه شوید. مدل پیش رو یک چاقوی آشپزی و آشپزخانه است که دارای طول کل 26 سانتی است و از این اندازه، 13 سانتیمتر آن طول تیغه و 13 سانتیمتر آن طول دسته است. به جهت استفاده ی این چاقو در آشپزخانه که معمولا محیط رطوبتی است از یک فولاد ضدزنگ به نام فولاد ضدزنگ 420 در تیغه استفاده شده است تا دیگر شما هیچ نگرانی از بابت زنگ زدن تیغه نداشته باشید و به راحتی نیز بتوانید از چاقو استفاده کنید. چاقوی درجه یکی نیست ولی نسبت به قیمت کاملا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. منظور از چاقوی درجه یک نیست این است که این چاقو نمیتواند با یک چاقوی آشپزخانه 500 و یا 1 میلیونی رقابت کند و یا متریالشان یکی باشد ولی از بابت هزینه ای که بابت خرید این چاقو خواهید کرد قطعا ارزش خرید را خواهد داشت. این چاقو مناسب استفادهدر آشپزخانه برای کاربردهای نظیر استفاده بر روی تخته کار برای خرد کردن سبزیجات و گوشت است و به راحتی میتوانید از این چاقو استفاده کنید.

مشخصات

طول کل: 26 سانتیمتر

طول تیغه:13 سانتیمتر

طول دسته:13 سانتیمتر

عرض تیغه: 4/5 سانتیمتر

جنس تیغه: فولاد ضدزنگ 420

جنس دسته: کائوچو

وزن 220 گرم

برند: استاد بهنام قربانلو

نوع محصول: مخصوص آشپزخانه و قصابی

مزایای خرید

دفتر مرکزی تک مس : زنجان - کوی فرهنگ - بلوار لاله - خیابان نیلوفر 4 - پلاک 877
آدرس فروشگاه تک مس: زنجان - سبزه میدان - کوچه باشگاه - پاساژ کسری - طبقه منفی 1- پلاک 3 تلفن 02433366383
تلفن های تماس :09123422539 - info@takmes.ir

telegrameitaawhatsupgoogleaparatinstagram
logo-samandehi